TRENINGSSTEVNE MED GOD INNSATS!

Postet av Andreas Emil Hansen den 9. Okt 2024

Lokalt klubbstevne i Birkenesparken: Vått vær stoppet ikke innsatsen!

Det lokale klubbstevnet i friidrett ble arrangert i Birkenesparken, mandag 7. oktober, og selv om været var både vått og surt, lot ikke de 15 deltakerne seg stoppe. Stemningen var på topp, og utøverne viste stor iver i alle øvelsene.

Stevnet besto av klassiske øvelser som kulestøt, lengdehopp, 60 meter sprint, samt de lengre distansene på 600 og 800 meter. Det var en imponerende innsats på tross av utfordrende forhold, og mange fikk nye personlige rekorder.

Foreldrene bidro også stort med hjelp til både tidtaking, organisering og heiarop. Det var tydelig at dette klubbstevnet ikke bare handlet om konkurranse, men også om samhold og idrettsglede.

Takk til alle deltakere, hjelpere og støttespillere for en flott dag i Birkenesparken!